Pepparkaksbak

Så här mysigt hade vi det hemma hos Marcus.
Fet piparkakkuja.
Sofia säger hej.
Och Marcus också.
Fin val.
Amanda har varit där.
Ja...
Kvinnan står på sin rätta plats.
Eller hur?
Sen blev det så här...
Och så här...
Men det är kul med pepparkakskrig.
Kan ju också tala om att jag vann. Han och Sofia fick inte in en enda liten bit deg i min mun trots tortyr.
Pappa saknade mig.
Och Sofia gjorde en svettgris.
Jag gjorde en halv gris istället. Vi kom på att han kommer upp ur vattnet.
Vi hade en halshuggen ängel,
och en klocka med gonnoré.
Nu ska jag hjälpa Sofia att diska och sen ska jag sno hennes dusch.
Hejs!

Kommentarer
dlshad säger:

kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

2011-12-14 | 21:50:48
Bloggadress: http://face book

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback