de senaste dagarna

Det här inlägget tillägnas Sofia Axelsson - jag har ingen aning om varför... men sov så gott!
I tisdags smsade jag Sofia och frågade om vi skulle ut på äventyr. Det skulle vi.
Vi gick ut på äventyr i sjumilaskogen i hennes säng. Vi upptäckte Wordfeud och sånt där.
På onsdagen mötte jag upp Frida, Emelie och Maja inne i stan. 
Vi gick och fikade.
Fina tjejor.
Sen kom Sofia och Maja åkte och så gick vi hem till mig.
Hela torsdagen låg jag däckad i min säng eftersom att jag inte sovit något.
Världen var grå och jag hatade allt och alla typ.
Idag tog jag tag i mig själv och cyklade till Helena. Det var übernajs och behövdes.
Sen åkte jag hem och gick på Cabary tillsammans med Alma. Det var bra.
Nu ska jag fixa en sån där dethärharhäntunderåretgrej och sedan sova. För imorgon bär det av mot Kristinehamn klockan 12.15.
Ska hinna bli taggad innan dess... good luck with that Frida.
Hörs snart igen då, ska vi säga 00.00?


UPDATE; Det tar längre tid än så, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback