Vad jag bryr mig om nu//är att du ligger vaken//i morgontimmen när regnet slår mot fönstret

Jag är sämst på att blogga, jag vet, förlåt.
Men jag gör inte så mycket om dagarna... igår bakade jag mockarutor efter att ha ätit upp popcornen som var kvar från i lördags. 
Sen var jag vaken länge trots att jag lovat mig själv att inte vara det. På samma sätt sov jag alldeles för länge imorse, också emot mina egna order.
Hade tänkt börja packa ner lite grejer idag, men vi får väl se om det blir av. Är inte så bra på att göra saker som jag borde göra, haha.
Har i alla fall varit ute och gått, ätit mat och suttit ihopkrupen i en fåtölj med en bra bok.
Andra planer för dagen är lite hemmaspa och bara ta hand om mig själv.
Fint inlägg här, hej hej.
Bara för att kan jag ju publicera några bilder ni inte sett förut. Gå igenom mitt bildarkiv lite.
Mitt födelsedagskalas. Glad tjej.
Almas och mitt jobb uppe i Branäs.
Också jobb. Fint va?
Jobb igen.
Nu när jag ser alla bilderna börjar jag fundera lite över hur mycket vi egentligen jobbade... hm.
Valborg med fina flickor.
Något var tydligen roligt.
Extremt roligt.
Almas fina födelsedagstårta.
Picknick i Snårstad med tjejerna.
I min familj är vi bra på att göra "inte-så-fina"-miner.
Nej nu får jag sluta. 
Ska cykla hem till Sofia och sno hennes kläder. Hejdå!

Kommentarer
Anonym säger:

Just nu har jag en tävling på min blogg där jag lottar ut ett valfritt smycke som jag själv designat.

Direktlänk; http://fashiontwisted.com/2011/august/fashionlaw-vinn-valfritt-smycke.html#comment

Lycka til!!

2011-08-17 | 16:01:18
Bloggadress: http://fashiontwisted.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback