Old stuff 2.0

Fin hatt!
Som ni ser har jag varit en modeintresserad fashionista hela mitt liv.
Stolt storasyster.
Hade saker på huvudet då med.
Farmor, jag och farfar.
Såpbubblor, hihi.
Som sagt, fashionista. (Förresten, känner ni igen nallen?!)

Kusin Vitamin.
Pappas flickor.
Somliga går med trasiga skor - jag kör på mammas tofflor!
Jag och fina Amanda, haha.
Midsommarfina i likadana klänningar.
Nöjd tjej.
Hela kusinskaran.
Nallen igen.
Och igen. Kan ni förstå att jag fortfarande har kvar den?
Mycket saker i badkaret - ja visst!
Kusin Vitamin.
Vad är det här med att se likadana ut egentligen?
Stackars våra leksaker...
Klara petar sin docka i näsan,
Hanna äter upp sin vaddetnuär
och jag använder min Barbie till att vinka.
Kolla in gluggen!
Lite skillnad va?
Snygg pappa i Grekland.
Hanna och Klara tyckte om varandra en gång i tiden, haha.
Pappas fel, allt är pappas fel.
Här är vi förresten. Pappa och jag. I Grekland.
Jag är färdigpackad och mitt rum ser tomt ut. Imorgon ska jag få min första körlektion av mamma, fast vi ska nog mest gå igenom bilen och sen flyttar jag in till stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback