och alla har kriser

Precis. Jag känner mig redo nu. 
Det enda som saknas är datorn och att nyckelkortet ska fungera... haha!

Idag har vi haft Estetisk kommunikation hela dagen med teaterläraren Torbjörn. Det kändes så bra! Verkligen toppen. Jag gjorde en hippiebjörn som är döpt till Snyggve. Bild finns här.
Vet inte exakt vad morgondagen bjuder på men vi ska börja dagen med att träffa regissören till Gösta Berlings Saga som Västanå Teater sätter upp just nu och hans fru.
Nu ska jag sova. Är helt otroligt trött.
Sov fint!
Har förresten fått en "anonym" donation på 4000 kronor till mitt sparkonto.
Jag struntar i dina pengar. Om du vill göra något för mig, om du vill göra mig lycklig - bara kom hem.

Kommentarer
Nathalié - Tävlingar i bloggen just nu! säger:

Hejsan, hoppas allt är bra? :)



Har aktiva tävlingar på min blogg just nu där man kan vinna fina priser, var gärna med du också :). Bland annat valfria varor för hela 300 kr! Tävlingarna hittar du under fliken Aktiva Tävlingar och till vänster på bloggen. Har alltid minst två tävlingar igång! Om du inte vill ha såna här kommentarer ber jag om ursäkt.



Ha en bra dag!



Kram Nathalié

2011-08-24 | 12:17:36
Bloggadress: http://yarp.blogg.se/
Charlotte säger:

Pengar är verkligen inte allt.

2011-08-27 | 00:01:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback