chachaaa!

CHACHAAA!

Nissies här!
Jag ääeh tieeeep social, pratar assåe, med FRIIIIDAAAAAAAA.....
Hon äeeeh lixooom min wonderwooman!
Men nu tänker jag tieeep snacka skit yao!

Frida äeeeh såå fuul, så hon, tieep, liixoom, ääewwhh, hon får mig tieeep att spy lixoom!
Jah hade tiep ingen ätstörning innan jag träffa henne... säger vi... MEN NU! jag spyr upp allt jag äter, inte brah!
åhh just jaaaah! Glömde tieeep säga att jag blogg rapear frida, det är vad vieee fjåårtizar gör! För vi har inget liv! :)


Hääeer äeeeh tieep jag, ursäkta bilden, osminkad ;*
Glömde tyvärr min eeelskade  idomin salva hemma!

Och, och, friddaaa!! Hon, hon... HON ÄEEHH INTE ALLS LIKA SNYGGOH SOM JAG,
Jaeg är tieep, vacker, MED OCH UTAN SPACKEL!
Men Frida, hon... ja hon, är bara vacker med en massa spackel...
OCH FRIIIDA, hon passar tieep inte in på fröding yao, hon är varken fjååhrtizz eller kård, ELLER HÅRIG!
Jah jag är fjåhrtiz, jag äeeeh kård, JAG HAR HÅR!
OCH FRIDA, HON ÄEEH SÅÅ KÅT... att hon tänker penetrera mig </3
Men jag ska tieeep inte ljugah yao, jag eeelskaaaaar deeeeeet!
Tyvärr så kör vieeh bananastyle! );
Glöm inte att leeesah fridas blogg, hon är kål, men inget HÅR HAHAHAHHAHAHAHAH...
OCH FRIDA... hon har ingen humor som jag... för hon är en möggelfetta!
Helt, oanvänd och... fri från könssjukdommar! JAG MENAR VAD ÄR DET HÄR!?
Nehj, min sprit flaska börjar bliehh tomh, nu ska jag tieep gå mot systemet... Ragga alkizhe, och hoppas på att han tar mig när jag spelar full <3 HURRA!!!

Hejdoooo, pöwzzpöwzz, JAG ÄR INGEN FJÅHRTIS!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback