Välkommen, välkommen hit. Vem du än är, var du än är.

Jag har börjat lyssna extremt mycket på KENT. Vad kan man göra? De är gränslös kärlek.
Min nya favoritlåt: Sverige.
Igår kväll mådde jag bra, trodde att idag skulle bli härligt. Men nej, i skolan sket sig allt dessutom har jag inte fått mina pengar än. Vilket får mig att vilja bli emo.
Och jag känner mig så... hjälplös. Och hemsk. Dålig vän och så vidare.
I helgen blir det KRUT - äta thaimat på växthuset, kolla in VIDAR på den öppna scenen, cykla till Forshaga med tjejerna och köpa glass.
Dessutom ska jag sova hos Sofia, kommer äga ut.
Vi kommer ha det så äckligt bäst!
Jaja, är trött nu, så kiss'n'bye!

Kommentarer
Christoffer Angelin säger:

fin blogg :)

2010-05-21 | 17:28:12
Bloggadress: http://fjortizfox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback