Du måste va sjuk, sjuk, sjuk, sjuk. Och du måste va blind, blind, blind, blind.

Skolan idag var... stundvis bra och stundvis skit. Ena sekunden var jag glad som vanligt, och nästa orkade jag ingenting.
I alla fall, har varit nere på stan idag också, fick ju mina pengar idag.
Det blev:
En grå t-shirt från H&M där det står "NEW YORK, NEW YORK".
Ett svart linne med breda axelband från H&M.
Vita skor från Din Sko. (ja, sådana jag hade förut men som jag förstörde, sådana som alla andra har).
Ett ljusrosa/pärlrosa nagellack från H&M.
En mascara från H&M.
Dessutom kom mina vita Converse igår, se de har jag gått i hela dagen och jag är helt förälskad i dem!
Haha, blev många bilder där.. hihi.
Taget med mobilkameran, med blixt. Så försöka att överleva den dåliga kvalitén.
Nu ska jag fortsätta sjunga och försöka planera lite inför imorgon.
Pusshej! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback