Fanfanfanfanfanfanfanfanfan!

Sånt här får mig att börja svära igen. (Hade ju precis slutat)
Skulle in på datorn nu, kolla lite grejer, tömma kameran inför i eftermiddag osv.
Ska in på msn. Där står det att lösenordet eller emailadressen inte stämmer. Jag försöker typ 1000 gånger.
Skickar till sist ett mejl med uppgifter och sånt. Då kommer jag inte in på min mejl heller eftersom att den också är hackad. Kolla bilddagboken, facebook. Samma sak där.
Alltså, något litet äckel har hackat alla mina internetkonton förutom bloggen och mitt bloglovinkonto.
Facebook har jag dock lyckats ändra lösenord på. Tack vare att jag registrerat mitt konto med min gamla emailadress. Men de andra kommer jag inte åt.
Så nu sitter jag och rensar min mailinkorg på gamla emailen. Det var väl runt 1300 olästa mail... alla från facebook.
Roligt, roligt.
Filip är i Arvika nu, ska värma upp och tävlar om en timma. Kan alltså inte prata, korv.
Vill inte...
Men nu måste jag rycka upp mig!
Åker till Mellerud vid halv två.
Med min mamma, min syster och en kompis. Vi ska på KAOSfestivalen.
Kommer bli bäst.
Kommer nog börja blogga igen... ja.
Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback