I'm losing control

Idag är det lördag.
Det är mysigt.
Jag vaknade lite illamående och fick rätt ont i magen när jag åt frukost men under dagen har det försvunnit. Så jag anser att jag är helt återställd nu.
I förmiddags blev det att gå ner till tjärnen och åka skridskor.
Dock har ju jag inga skridskor... utan tryckte ner mina fötter i mammas gamla. Mina fötter domnade helt bort och jag hade så ont att jag knappt kunde gå. Så jag tog fram en spark, tvingade Klara skjutsa mig och tog massa bilder istället!
Jag och min mamma är superduperjättesnygga!

På vägen hem hittade vi en söt ponny-Plexus!

Väl hemma blev det varm glögg och allmänt mys i vardagsrummet.
Sen bestämde jag och Klara oss för att göra julgodis.
Det fick dock vänta tills efter en tur till Mossbergs och en tur ut i skogen för att plocka lingonris.
Vi började med "Brända mandlar i kanel".
Vi gjorde också "Trillingnötter", fast det var faktiskt jag som gjorde dem.
Just nu är morfar här och äter mat.
Klockan åtta blir det "Så mycket bättre" med godis och familjen.
Najs lördag ändå.

Kommentarer
Nikkäh säger:

Du måste ge mig receptet på brända mandlar, så nedrans gott! :)

2010-12-04 | 21:35:06
Bloggadress: http://nissies.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback