when routines bites hard and ambitions are low

Jag är så duktig nu för tiden!
Går och lägger mig vid nio - däckar vid tio.
Är nyttig (nästan åtminstone) under veckorna.
Har pluggat lite varje dag den här veckan.
Och så är det självklart fler saker. Jag menar, jag är ju bäst.
Men just nu är det det här som gäller:
Vi fick sluta klockan två idag också! Då min engelsklärare är sjuk.
He he. Hade någon slags förväntning på gymnasiet att det skulle bli roligt att plugga osvosvosv. Att man skulle mogna lite. Men jag är fortfarande lika löjligt glad över en inställd lektion.
I alla fall. Jag och Amanda gick ner på Sunne och gick igenom varenda mataffär där för att leta efter Calippo Shots. Det blev en nitlott idag igen... Men det gör inget! Jag är pigg och glad ändå.
Nu ska jag fortsätta med samhällskunskapen och sen blir det historia.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback