what is going on with this weather?!

Jag dör för vädret! Idag är en älska-livet-dag trots att jag är ful i håret och ser tjock ut i ansiktet.
Har haft på mig strumpbyxor sedan nio imorse och jag struntar fullständigt i att alla stirrar på mig. Skippade även jackan runt tio-tiden.
Idag har jag och Alma sökt elva jobb. Fattar ni?! ELVA jobb! Och om man räknar med de jag har sökt tidigare så har jag nu sökt tretton stycken. Man kan ju hoppas på att någon vill ha mig.
Har cyklat hela dagen i princip och kom alldeles nyss hem från Gengåvan och Solareturen, nästan tomhänt. Hittade kanske en bokhylla som var fin. Annars ska jag byta om och så där inom en timma då jag ska cykla bort till Sats och möta upp Frida och Sofia.
Jag har varit extremt duktig idag, inte sant?
Annars längtar jag efter sånt här:
Shortsväder
Lots Of Love
Grekland
Att vara brun
Festivalhäng
och Fisen
Självklart massa mer också, men jag är glömsk.

Kommentarer
mammsen säger:

Borde vara många som vill ha dig, gumman!

2012-03-01 | 19:08:35
nyfiken i en strut säger:

vart har du sökt jobb? ^^

2012-03-01 | 19:23:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback