lite svar och så där

Jag har sökt jobb hos:
KBAB, Maxi, Ica, Barnens hus, Max, Burger King, Vero Moda, Lindex, hotell Plaza och på fler ställen som jag inte minns nu, haha. :)
Jo, he he he he.
Jag var och tränade med Frida och Sofia igår. Duktig som jag är tog jag då cykeln till Sats - och cykeln hem.
Typ fem minuter ifrån hemma så svängde jag förbi ett gammalt par som var ute och gick och tog en högersväng upp på bron vid biblioteket. Där var det rullgrus så min cykel lägger sig ner på sidan och jag tog emot mig med knäet. Det kom fram en kvinna och hjälpte mig upp och frågade om jag var okej, (så om du mot all förmodan läser detta - TACK!) och hon var den som sa till mig att jag hade skrapat upp knäet. Först då såg jag att tightsen var trasiga, haha. Jag sa till henne att jag var okej och att jag var nästan hemma så hon sprang vidare och jag hoppade upp på cykeln igen. Då börjar jag inse att det faktiskt gör ont på mig så jag kollar ner på benet och inser att det var en del blod. Hur mycket det var fattade jag inte förrän jag kom hem och pappa reagerade rätt starkt.
Alltså är jag så här frän just nu.
Och så här fint är mitt ben - blött igenom och grejer. Frääscht.

I alla fall.
Dagens planer är; duschen och tvätta rent såret osvosvosv - aj, sen ska jag packa klart allt och göra en baguette till tågresan, Sofia kommer in till stan så då ska jag vara där med henne tills jag ska åka med mitt tåg klockan ett som går mot min andra Sofia. Bloggar därifrån i helgen, yeah.
Kommer hemhem igen på måndag.
Så, nu vet ni allt om mig, som vanligt, puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback