draw something

Sitter och pratar med Sofia på Skype samtidigt som vi spelar Draw Something mot varandra.
Det här är ju typ världens roligaste spel - framför allt när varken jag eller Sofia kan rita särskilt bra...
Jag väntar på att Sofia ska se min teckning av en valross och på att hon ska rita något till mig när Sofia säger "Men! Hallå, jag tryckte bara in A och så skrev den hela ordet själv!" Jag förstår självklart ingenting och frågar vad hon menar. Hon svarar då "Ja.. men *det här ordet* (båda har redan glömt och det hände för cirkus två minuter sedan). Vi hade just pratat om detta innan då HON skickade ordet till MIG och ingen av oss visste vad det betydde.
Sofia har alltså tittat på när jag gissade på hennes ord och trott att det var hon som gissade.
Snacka om glömsk tjej.
Imorgon ska jag träffa henne, det blir bra.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback