godmorgon

Har varit vaken i drygt en timma nu och jag har nog aldrig varit tröttare!
Okej, jo, det har jag, men ändå...
Kolla bara så trött - och det här var igår! Jag borde väl lära mig att inte vara vaken och prata på Skype hela nätterna, men samtidigt så orkar jag väl inte bli duktig nu när det bara är nio dagar kvar av skolan? Liksom, vadåå?? Kommer ändå sova i sommar. Eller så blir det likadant då... Oavsett så orkar jag inte vara duktig, okej??
Åt jordgubbar till frukost, hihi, hade tänkt fota det fina - men jag orkade verkligen inte gå och hämta mobilen. Jobbigt ni vet.
Idag ska jag:
Skriva mitt historiaarbete - OCH BLI KLAR.
Springa - hu hu... haha!
Köra bil - utan övningskörningsskylt - lite badass.
Och sen kom jag inte på något mer.
Ska förresten stanna hos min kära mor och skogen tills på måndag eftersom att Tomas kan skjutsa mig till Sunne då. Det kommer bli den första vardagen hos min mamma sedan jag började skolan för ett år sedan. Inte kommer jag behöva gå upp klockan fem i alla fall!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback