the all seeing eye och sånt

Jag har ju skrivit litelite om Illuminati förut.
Det inlägget finns här.
Och där tipsar jag om denna videon (som jag för övrigt såg igår igen).
Igår satt jag, Helena och Klara och kollade på videos på youtube och så där.
Ni vet med Lady Gaga, Beyoncé, Rihanna, Madonna och så vidare. Om baklängeslåtar och satanistiska tecken i musikvideorna.
Idag har jag hittat fyra videoklipp som handlar om den svenska musikindustrin och hur även våra artister är manipulerade.
1, 2, 3 och 4 - klicka på siffrorna för att titta och om du börjar titta på en behöver du se alla, okej?
Här är en annan video om olika symboler här i Sverige. Och ja, vissa grejer är lite långsökta.
Snubblade också över Illuminati for dummies nu när jag googlat runt lite. Läsvärt.
Annars upptäckte jag igår att Apple använder sig av Frimurarnas symbol.
Och Adobe då. Och det får ni se i slutet av videon där uppe.
Fast upptäckte ännu en av Adobes symboler igår i min dator.
Någon gång när jag inte har något för mig ska jag lära mig allt jag kan om det här.
På riktigt och ordentligt - så som det står i Illuminati for dummies.
Tillägg:
Hittade den här sidan också, yeah.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback