all the boys, all the girls//all the madness that occurs

Idag är jag mest sugen på en förändring.
På en förändring och på sol.
Har funderat på det i snart en veckas tid nu. Vad jag ska göra.
Men jag vet inte... Vill inte klippa av mig håret igen liksom - då kommer det aldrig växa ut.
Precis som att jag inte vill färga det och hålla på. Skulle kunna gå den enkla vägen och bara tona riktigt mörkt igen, men jag vill ha nytt. Vet bara inte vad.
Annars vill jag bort härifrån. Stockholm, Göteborg, utomlands - you name it.
Bara inte Karlstad. Flyr några dagar på påsklovet, snart, snart.
Har för dålig koll på mig själv just nu känner jag. Jag vet att jag måste sova tidigt, måste plugga, måste göra det och det och det. Ändå gör jag det inte. Det är ju så himla tråkigt. När ska jag ha tid att leva? På loven?
Lev ibland och var död för det mesta.
Typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback