the sound of frozen grass//that summer died so fast

Slutade tidigt idag och tog kvart-över-två-bussen hem.
Det innebär att man är hemma halv fyra, kul va?
Ja ja, det är bättre än fem i alla fall, haha.
Så efter att ha ätit lite gick jag och Alma ner på stan.
Fick med mig en vinterjacka, ett par vantar och en ny ear-cuff hem!
Har bara väntat på att hitta en perfekt earcuff och här kom den. 
Osminkad och fin då jag och Alma ska och träna snart.
Fin va? 

Men ja, vi ska alltså och träna snart. 
Det blir ett rygg-pass eftersom att ingen av oss orkade stressa iväg till ett tidigare, haha. Så jag ska träna med en snorig näsa och en ond hals... får väl vara lite snäll mot mig själv antar jag.

Kommentarer
Marion säger:

Jätte fint örhänge, vart har du köpt det?

2011-09-16 | 17:42:57
Bloggadress: http://marioneettee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback