och vi tar tag i oss själva igen

Nu drar jag och Alma på ett pass, yeah!

Kommentarer
Patricia säger:

Hej Frida!!



Fick adressen av Farmor o farfar igår, gud vad kul att se alla fina bilder du tar. Det är ju så sällan vi ses men så härligt att kunna se och läsa om era dagar hur ni har det i vardagen! Ser att Alma och du tränar en del, själv går jag på Zumba det roligaste jag gjort på länge pröva det om ni inte redan gjort det. Vilken söt lite kisse ni har, kommer du ihåg när Jack var så liten?? Han är ju 12 år nu, hu vad tiden går. Hoppas det går bra i skolan och inte är för jobbiga resor. Jag hoppas inte det ska ta så lång tid innan vi kan ses igen. Ni vet att ni kan komma till oss när ni vill. Nu ska jag hämta Gus på fritids så kommer jag fortsätta kolla in din blogg. Hälsa Mamma Christine och alla barnen. Massor med Pussar och Kramar från din Faster

2011-11-08 | 15:41:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback