I love you Sunday song

Så här sliten och ledsen är man efter ett dygn hos Bästa och man har insett att man tappat bort sin iPod.
Jag sov!!!! Kan ni förstå detta underverk? 
Jag tackar Sofia. Det måste vara för att hon är så tråkig. Eller för att hon är så utmattande. Tack i alla fall!
Och ja. Man blir trött av att sova, okej?
I alla fall. Mitt rum är kaooos också som ni ser. Saker överallt.
Men alla som inte har något att göra nu till helgen är välkomna att bära mina tunga lådor och bokkassar.
Jag borde fortfarande vara ledsen och sitta i ett hörn och sörja min iPod. 
Men. Efter att jag duschat, fixat mig och sedan spenderat kvällen på Kit Kat Klub och sovit i natt så är jag helt överlycklig. Bara på såå bra humör! Jag tror att ni märker. Hihi.
Nu ska jag fixa mig och sedan åka ut till Morfar och äta lunch där.
Puss!
Och btw. 
Grattis du bästa Pappa på Fars Dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback