Open your heart

Jag har blivit helt beroende av Glee, tyvärr går det ut över mitt pluggande...
Så därför ska jag läsa mer NO nu.
Har, sedan jag kom hem från skolan, suttit och flamsat i köket med mina fina systrar, lyssnat på Amelie från Montmartre-soundtracket, läst NO i mitt fönster och ätit glass samt sett två avsnitt av Glee.
Jag har inte så mycket roligt att blogga om för tillfället.
Snart kommer jag börja fota igen, snart kommer jag börja skriva igen, men tills dess får jag vara lite tråkig.
Redan i  helgen blir det lite fotograferande, jag och Alma åker nämligen iväg till Skara och stannar där i ett par dagar. Det kommer bli superhärligt!
Nu ska jag som sagt läsa NO och drömma lite about my dreamguy... ;)

"Trying to get away"


Jag har förresten skadat mitt högerben idag igen!
Det är i princip dött - bränskadat, fullt med blåmärken och nu ett skärsår.
Vet inte riktigt hur jag lyckas...
Såret är mer svullet nu och usch usch usch.
Trodde bara att det blivit ett svullet blåmärke typ.
Kom hem, tittade på det och insåg att det blivit en lång reva.
Jo så här var det.
Jag är nog den klumpigaste människan som finns.
Det var på musiken, vår första lektion, och jag och Maja var i trumrummet och spelade trummor. Maja satt redan och spelade och jag rusade fram för att sätta mig och titta. Ser inte vart jag sätter mig och sätter mig rakt på en stol utan sits...
Föll rakt igenom och slog i båda benen, ryggen och huvudet lite. 
Maja skrattade ihjäl sig och sprang direkt ut och berättade för fler, snäll kompis man har va?
Hahah!
Usch vad dålig jag är...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback