Nu måste du vila, nu måste du sova

Jag ska först be lite om ursäkt för att jag använder webbkameran så mycket, men det är bara så enkelt.
Senare ska ni faktiskt få riktiga kamerabilder då jag tänkte visa upp min klasströja som jag fick idag!
Igår kväll låg jag vaken länge, länge. Blev aldrig trött och kunde inte somna. I morse gick jag upp vid åtta och vid kvart över nio var jag på plats på skolan. Då åkte jag och Sofia ner till Våxnäs med hennes pappa och hämtade en stor kartong med kläder. Vi åkte tillbaka till skolan lagom till att andra lektionen började.
Idag kommer jag nog bli sittande med näsan i NOboken igen. Fast jag tänker också titta på några avsnitt av Glee.
Uppdaterar lite senare med bilder på tröjan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback