Jag har bränt mina skivor//Eldat upp dina brev//Och askan ligger i drivor//Solstickepojken han ler

Från och med nu ska min uppdatering ligga på topp.
Jag har med mig min fina dator hit till Snårstad och jag ska nog kunna hitta något att blogga om.
Tänker fota lite idag eller imorgon då min lillasyster har fina folk här.
Gårdagen och förmiddagen spenderades med de snyggaste.
Vi har haft mycket, mycket mysigt.
Jag älskar att ligga i ett varmt och kvavt rum och bara prata tills alla är så trötta att vi glömmer säga godnatt.
Jag älskar att sitta vid matbordet och skratta så mycket att jag inte kan äta.
Älskar att trängas i en soffa bara för att filmen man tittar på är lite läskig.
Annars har jag mest varit med min pappa tills jag blev hämtad av mamma.
Ikväll väntas thaimat och mys med fruktsallad och annat.
Några saker jag vill ha just nu är;
En puss på huvudet.
Och gärna en på näsan också.
Sommar och sol så man slipper ha massa kläder på sig.
Och så vill jag ha en polaroidkamera så mycket att jag dör lite inombords för att jag inte äger en...


Nu ska jag leka lite kreativ medan jag väntar på att tjejerna ska bli hungriga så att jag kan få mat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback