Hennes ord var ett laddat gevär, och hon sköt mot framtida besvär

Denna skönhet är äntligen min!
Jag vann budgivningen och får detta underbart fina macroobjektiv för 1520:- inklusive frakt!
Herregud vad jag är nöjd! Har hoppat runt i huset, skrikit och skrämt slag på katterna.
I alla fall. Jag har haft en grymt bra dag, och nu blev den bara ännu bättre!
I morse gick jag upp tjugo över sex och klockan tjugo över sju var jag hos Sofia. Där fick vi dock vänta ett tag innan hennes pappa kom och hämtade upp oss. Vi åkte till Örebro, hängde lite på bygget och halv elva var vi på Marieberg - Örebros köpcentrum. Jag har köpt:
Ett halsband med uggla 50:- Ur&Penn
Örhängen  10:- ONLY
Tröja  99:- Blu di blu


Spetstights  65:- ONLY

Kofta 79:- ONLY

Så såhär ser jag ut just nu. Och ja, jag har världens underbaraste, finaste tofflor någonsin.

Ber om ursäkt för de inte så smickrande och rätt fula bilderna med dålig kvalitet. Orkade inte, haha.
Nu ska jag in på we♥it och drömma om alla fina närbilder jag kommer kunna ta med mitt nya objektiv.
Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback