Until we bleed

Sov med kompresser i natt också.
Det är bra, förutom att tejpen drog upp huden på en blåsa så nu har den spruckit och är äcklig.
Så fint är det, heh.
Här är den enormt vackra, spruckna blåsan som för övrigt gör ont. 
Mycket ont.
Nu till något trevligare, men jag vet att ni älskar min finkänslighet när det gäller det här!
Jag och Alma tog en förmiddag på stan.
Snabbrundor lite överallt men Myrorna hade stängt, tror vi.
Jag fick i alla fall med mig en tröja från GinaTricot hem.
49:- på rea.
Jag gillar rea...
Nu har jag och Alma suttit i köket och sökt lite jobb.
Mejlat till några kul ställen och gjort en lista på vart vi kan gå och fråga.
Känns bra.
Nästa grej här hemma är mat, sen måste jag sätta mig och jobba med lite matte och bild.
Har nämligen inte orkar göra det än...
Pussar!

Kommentarer
niclas! :D säger:

thihi trosor.

2011-01-23 | 20:23:33
Bloggadress: http://nissies.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback