Should've kissed you there. I should've held your face. I should've watched those eyes

Det blev inget bak.
Christine grejade i köket och lät oss inte vara där.
Men jag tror att vi tar det imorgon.
Så istället har jag pluggat lite matte, varit ute och gått med pappa och Christine och sen fått hjälp med matten.
Pappa är ju bäst, glömmer det ibland...
Han gav mig massa uppgifter nu. Gick igenom allt så att jag kunde förstå.
Jaja, nu tänkte jag faktiskt börja rensa lite i min Nikon-bildmapp här på datorn som bara innehåller bilder jag tagit med min systemkamera. Kameran fick jag i början av augusti ungefär. Mappen innehåller 15392 filer och är på 20.8 GB.
Så ja... kanske dags att rensa bort lite bilder trots att jag inte tycker om det?
Haha, får väl se när Alma är färdig med sitt Harry Potter tittande, för då ska vi nog fota om vi hinner, annars skriva mail.
Ha det gott ikväll.
Själv ska jag lägga mig tidigt och fixa allting inför morgondagen.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback