OH HEY 2011

Okej, ber om ursäkt för förra inlägget, fick en tillfällig "jagmårsåäckligtdåligtjustnu" men nu efter en dusch är jag piggare!
Dags att vänja sig vid att skriva 2011 istället för 2010... jag fixar det redan rätt bra, haha!
Mitt 2011 kommer bli grymt. Det bestämde jag vid tolvslaget igår då vi stod ute i Amandas trädgård med tomtebloss i handen och tittade på raketerna som sköts i Kristinehamn.
Jag vet inte vad jag ska göra.
Jag vet inte hur något kommer bli.
Men grymt kommer det bli.
Jag ska jobba hårdare än någonsin i skolan.
Jag tänker fota så mycket att jag inte kommer ha tid för något annat.
Det ska bli mitt år.
Igår åkte jag och Alma till Kristinehamn. Vi blev hämtade vid busstationen och åkte direkt och handlade inför all mat vi skulle laga. Sen åkte vi hem till Amanda och började fixa lite smått med förrätten när hennes föräldrar åkt.
Det blev ett lugnt nyår med mina underbara systrar. Bara vi med god mat, filmer och så vidare.
Vi tittade på 500 days of Summer och Harry Potter and the Halfblood prince.
Somnade vid 2-3 någon gång tror jag och gick upp vid elva i morse. Fem över tolv gick vår buss tillbaka hit och nu väntar jag på att vi ska dra oss mot Almas morfar där vi ska bli bjudna på mat.
Jag fotade pyttelite igår, kan lägga ut bilder senare.
Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback