När showen är slut

Jag sitter och lyssnar på Ted Gärdestad.
Han är min "nya" drog lite grand.
Det är fint.
En annan fin sak idag är Britneys nya singel.
Den är faktiskt grym och asskön!

Hold it against me - Britney Spears
I am so me har äntligen släppt sin nya singel också!
Den kan ni lyssna på här.
I övrigt händer inte så mycket.
Jag sitter vid min gamla dumburk eftersom att jag var tvungen att lämna min nya, fina, älskade dator i stan då jag ska dit imorgon...
Sofia följde med mig efter skolan.
Blev en kortis, men ändå.
Just nu håller jag på att installera min webbkamera som jag hade inne i stan på den här datorn.
Behöver ju faktiskt en bra! Haha.
Haha, den du!
Och ja, jag är lite smått (eller hjälplöst) förälskad i min (snart min, så fort jag har pengar) pälsmössa, som jag var tvungen att plocka med mig från stan idag!
Ha en fortsatt trevlig kväll alla.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback