Ibland så dör jag litegrann när du halkar med din tunga på en bokstav i mitt namn

I solen är skolgården fylld av damm
allting är tomt, tyst, spegelblankt
jag glömmer att vi glömt allt om varann
alla har vi fastnat hos nån någonstans

som en ljudlös svartvit hallucination
är marken sedd uppifrån bron
vi kisade mot kameran och log...

vi viker oss på asfalten av skratt
ingenting kan röra oss i natt
ibland så dör jag litegrann
när du halkar med din tunga på en
bokstav i mitt namn

som en ljudlös svartvit hallucination
var marken sedd uppifrån bron
vi vände oss mot kameran och log...

som en ljudlös svartvit hallucination
var marken sedd uppifrån bron
vi vände oss mot kameran och log...
Lalala, fint det blev. Man ska aldrig kopiera låttexter rakt av, det blir fult. Men vem orkar sitta och skriva av hela alltihopat egentligen?
Jag har det så där sjukt skönt och är ensam hemma. Så därför sitter jag vid mammas snabba, fina dator. Håller på att ta ner några filmer på min så den är inte så brukbar... haha. Så jag har ganska nyss ätit pizzamacka med ananas. Herregud, finns det någon godare frukt eller? Sen så har jag druckit cola också så jag känner mig rätt speedad och skriver inte så fint idag. Bara massa slang och ful svenska och sånt.
Haha, jag är bra. Jag misstänker lite att min familj kommer komma hem med mitt objektiv. Eftersom att min syster och min käre far är så diskreta. Mamma pratade med Klara i telefon och hon sa att det var synd att jag inte skulle med och äta eftersom att hon hade en överraskning åt mig. Sen fick jag ett sms från pappa där han bad mig komma upp och kolla på en sak för han hade något att visa mig. Hihi! Tänk om det kommit? Då dör jag lite.
Jajajaja, har försökt spela thesims men det går inte. Blir ledsen.
Så nu ska jag fortsätta lyssna på min musik och dricka min cola.
Uppdaterar mer om objektivet senare när mi familia kommit hem.
Pussar och kramar!
Här är en bild jag tog på min söta, fina, underbara syster för ett par veckor sedan.
Dock visar jag hur mycket jag tycker om henne alltför sällan.
Puss Klara!

Kommentarer
Emma säger:

jag gillar din blogg, mycket!

random kommentar men tänkte att du kke blev lite glad över att veta det (:

2011-01-06 | 01:06:02
Bloggadress: http://domandra.webblo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback