Ibland när jag kommer ihåg

Det är varmt här.
Solen lyser in genom mitt fönster.
Det känns lite som sommar. Lite som i somras.
Och jag vet inte.
Jag bara vet inte.
Jag ska fixa lite mat och sen ska jag se på en film tror jag.
Hade tänkt skriva något fint, har en sån känsla idag och ändå kommer inga ord.
Jag satte mig med ett tomt dokument förut, ett tomt blogginlägg, satte fingrarna mot tangenterna och försökte förmedla något. Men mina fingrar rör sig inte. Inga tangenter trycks ner.
En gång skrev jag en fin sak på engelska.
Tänkte att jag kanske kunde göra något fint med svenska ord.
Fast jag vet inte...
Så här ser jag ut idag i alla fall.

Kommentarer
Sammy säger:

Nice blogg.

Checka in min blogg! :)

2011-01-20 | 16:46:09
Bloggadress: http://sammylieberts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback