I want you to take me out

Igår var som sagt en dålig dag, men nu tänker jag gå vidare... Som alla sagt till mig. Hon har det bättre nu.
Men jag ska i alla fall bara ligga i min säng och låta musiken och basen ta över hjärtrytmen ikväll. Försvinna i minnen och annat som är bra.

Jag sitter just nu vid pappas jobbdator och har ganska nyss limmat på mina nya lösnaglar.
Det blev bra och jag är nöjd, men det kan hända att det blir en del stavfel och sånt kul.

Jag har i alla fall nyss klickat hem en dator.
I alla butiker (förutom där ja köpte den) kostar den över 8000, jag får den dock för 6000.

Det är en mycket fin och mycket bra DELL.

Har jag tur är den min redan på fredag.


Jag bloggar nog inte så mycket mer, tänkte bara säga att jag har beställt en dator och att jag därför börjar blogga igen när den kommit.


Puss!

Kommentarer
Frida säger:

Sötan`? Vad har hänt?

2011-01-12 | 21:28:30
Bloggadress: http://goodbyebluebird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback