En timme tar en vecka här, slå mig så att nånting händer. Visarna på klockorna går bakåt här, jag skakar om kalendern

Hejsan!
Idag har jag en s.k ingenting-dag. Det är skönt.
Det innebär att jag:
Har slappkläder på mig eftersom att jag ändå inte bryr mig.
Är osminkad.
Inte kommer göra något på hela dagen.
Inte har några linser i.
Har just planerat lite inför morgondagen med Sofia.
Moster och morfar kommer hit runt tre och äter med oss, och den enda planen jag har förutom det är att gå ut.
Men jag orkar inte just nu, haha.
Skriver nog mer lite senare idag, hejs!

Kommentarer
sofia säger:

TJA SNYGGO :D

Jag har gjort ett jättefint bildspel till dig :DD Du måste se det (a)

2011-01-16 | 13:08:00
Bloggadress: http://printcopy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback