En helt vanlig lördag?

Utanför fönstret slår våren ut,
Marken blir grön igen
Allt som var dött väcks till liv
Det kan också vi, så länge vi andas


Idag är en helt vanlig lördag då jag ska göra helt vanliga saker.
Ändå känns det som om idag är en speciell dag.
Kanske är det något med att vakna med sina bästa vänner.
Vakna av solen som skiner in genom fönstret.
Jag vet inte.
Nu sitter jag i alla fall och äter upp godiset som blev kvar sedan igår. Fast jag orkar inte egentligen, usch, haha.
Vill mest ut i det fina vädret men jag kan fortfarande inte gå långt. Kan fortfarande inte röra mig ordentligt.
På mitt rum spelar Ted Gärdestad och annat fint härifrån.
Förresten, jag ångrade mig. Allra mest skulle jag vilja ta ett flyg till Paris. Bara över dagen. Vandra runt där. Åh.
Hahaha!
Kameran var inte framme allt för mycket och jag har inte vackrare bilder än så här.
De andra är tyvärr inte för visning, haha.
Nu ska jag öppna fönstret och sätta mig och sukta efter solen.

Kommentarer
sofia säger:

HAHAH, herreguuud, den sista bilden.. HAHAH jag dör xD

2011-01-29 | 20:54:31
Bloggadress: http://printcopy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback