Du frågar "hur har du haft det?" -Du vet som det är. Som om tio kampsportshundar tuggat taktfast på min halspulsåder

Idag har jag gjort - absolut ingenting!
Vaknade imorse hos pappa och hann packa samt städa lite på rummet sen kom mamma och Tomas och hämtade mig och min lillasyster.
Jag och Klara bakade blåbärsmuffins eftersom att vi fick lite besök av några grannar.
Annars har jag inte gjort något.
Lyssnat på musik typ.
Klockan nio tänker jag gå upp, låsa in mig i badrummet, använda min ansiktsmask och ta en lååång dusch. Bara ha det allmänt gött vet ni.
Sen ska jag nog spela lite Sims innan jag går och lägger mig.
Imorgon blir det att gå upp tidigt eftersom att jag ska vara hos Sofia innan halv åtta. Vi ska nämligen åka till Örebro och shoppa hela dagen, blir helgrymt!


Så imorgon bloggar jag inte förrän på kvällen kanske.
Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback