Du får göra som du vill

Idag har jag, stundvis såklart, haft så ont i mitt ben att jag blivit illamående på grund av smärtan.
Har för första gången sedan te-incidenten gått omkring en hel dag och det är inget jag rekommenderar.
Har också blivit kallad klumpig, klantig, dålig etc ett flertal gånger.
Kan ju bara berätta att jag skäms en hel del för vad som hände, haha.
Efter skolan gick jag och Alma ner till det flesta caféer här i stan och lämnade CV.
Känns skönt.
Får se om det blir något.
Nu sitter jag fin i min pälsmössa (ja den är min sedan igår då jag betalade Alma) och med en nerkyld vetekudde på benet.
Får se vad kvällen bjuder på... har inte kunnat göra bildgrejen och jag orkar inte ta matten idag.
Pappa ska dessutom på möte ikväll.
Jag har kommit på ett fel jag gör när jag bloggar, jag säger alltid hejdå i slutet av inlägget.
Sådär som om man bara bloggar en gång om dagen.
Dock brukar jag ju i genomsnitt blogga två gånger om dagen ungefär.
Så nu ska jag inte säga hejdå mer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback