Ångest och sånt där annat fint

Det är slask ute. Det ger mig äcklig söndagsångest.
Har just tryckt i mig två mackor och ett äpple för att jag skulle bort och kanske inte vara hemma när vi åt lunch, bara för att upptäcka att jag inte ska bort längre.
Usch, nu är jag jättemätt i onödan istället!
Jaja, vi får se vad som händer... men nu tänkte jag dela med mig av lite bilder från tjejkvällen i fredags.
Vi var ute så där mitt i natten och sprang i snö.
Det var efter att vi lagat mat och ätit och sen sett på en och en halv film.


Jag och Sofia var ute i bara korta hotpants.
Det var ungefär -12 ute.

Jag, Sofia och Isabelle bestämde oss för att springa runt huset. Snön gick över knäna på oss.
Kan bara erkänna att det inte var det smartaste jag gjort i mitt liv...


Så här fin var jag efteråt.

Här sov vi.
(Ser ni mina ben? Heeeeeelröda!)

Jag hade det jättemysigt och vi låg och pratade tills klockan började bli morgon.
Igår gick jag runt som en zombie efter att vi somnat halv fem och jag vaknat vid halv tio först gången.
Pratade med Alma och annat trevligt, såg bland annat på tre filmer. Jag har alltså sett på sex filmer på ett dygn, inte dåligt va? Haha.

Vaknade imorse vid åtta, gick in till Alma och låg inne hos henne i två timmar. Vi läste bloggar och diskuterade lite kul saker. Sen gick vi till biblioteket, fick gå två gånger eftersom att jag råkade ta mitt bankkort istället för lånekortet.... hm, duktig?
Jaja, hade planer men de ändrades så nu ska jag baka med Alma. Sen ska jag plugga matte och fota med Alma samt skriva ett viktigt mail.
Just ja, en av de sakerna jag och Alma diskuterade imorse var om vi skulle byta bloggdomän till Devote?
De är enklare och jag tror att det är lite lättare att bli "större" där.
Så, vad säger ni?
Borde jag byta?
Blir enormt glad om ni svarar i en kommentar, för ja.. haha, jag har beslutsångest.
Ha en bra dag, hejs!

Kommentarer
Nikkäh säger:

varför skulle det bli lättare att bli "större" på devote förr?

2011-01-09 | 13:58:41
Bloggadress: http://nissies.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback