Watching me, wanting me. I can feel you pull me down. Fearing you, loving you. I won't let you pull me down

Den här låten blir jag misshandlad till.
Det ser för övrigt jättebra ut. Tror jag... Anna säger det i alla fall!
Jag är på sånt där, superduper humör.

Har som vanligt haft en skön fredag i skolan och slutade dagen med idrottslektion i danssalen tillsammans med Anna och Maja. Efter skolan blev det stan med Maja och Sofia. Mys på ett café en stund.
Därefter gick jag hem och fick äntligen träffa Alma igen. Har längtat galet mycket efter henne!
Vi har fått svar på en jobbansökan, så det var lite kul.
Men höjdpunkten var ändå när pappa och Christine kom in till Almas rum där vi så fint sitter i hennes säng med varsin dator i knät. De ger oss lite godispengar och pratar om att jag egentligen inte borde få några. Jag fattade inte riktigt. Pappa tar upp ett brev och börjar läsa lite. Jag hoppar upp och försöker se summan men han håller för den och avslöjar en siffra i taget. Det visar sig att jag får drygt 16200 från två försäkringsbolag på grund av mina två, små ärr på hakan.
Min dag hade inte kunnat vara bättre!
Hur har er dag varit?


Kommentarer
Niclas säger:

JAG TOG DET KORTET <3

2011-02-06 | 16:58:08
Bloggadress: http://nissies.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback