The heart asks pleasure first

The Heart Asks Pleasure First - Michael Nyman
Världens finaste.
För övrigt hittade jag massa bonuslåtar och remixer i Kent-mappen i min stora musikmapp. Det är väldans fint tycker jag.
Jag är sjuk, snörvlar och har ont i halsen. Kan ju dock inte bli sjuk. Har nämligen nationellt prov imorgon och på torsdag... Tror att jag börjar bli lite nervös faktiskt. Har inte varit det än, men... tja. Usch.
Med andra ord måste jag överleva. Just nu längtar jag mest till torsdag faktiskt på grund av att jag åker direkt till Branäs efter skolan och stannar där till söndag. Kommer bli helt grymt bäst! Ska ha med kameran, har nya skidor, spenderar flera dagar med min fina familj och allt annat som är bra! Sen åker jag till Norge vecka 9 så jag längtar till det också. Men efter det längtar jag bara efter sommar, sol och värme.
Hihi, är sugen på en liten bildbomb, ska vi se vad vi kan hitta?
Kent på Arvikafestivalen i juli i somras.

Fina systrar i Alghero i juli i somras.

Bildarbete som jag fortfarande inte visat upp för Meta... eftersom att jag inte vet om jag ska välja denna bild eller någon av de andra.

Trollet Berit AKA Berit Seck på facebook.

Lips like candy.


Minifotosession med syster.

Fotosession med Sofia och Alva.

Världens finaste misse.

Timo Räisänen skolavslutningen på torget.

Gammal bild.

ÄNNU äldre bild... herregud vad söta vi var.
Det är jag och mina bästa vänner för er som inte vet.
Frida, Sofia, Maja, Isabelle och jag.


Nej nu orkar jag inte mer.
Haha, njut säger jag bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback