Should I...?

Ska vi dra eftermiddagen och kvällen lite snabbt?

Efter att ha sett fotostudion samt lite arbeten där inne fick vi spela in en kortfilm och därefter väntade ett kort besök hos bostadsfixaren samt en promenad till resecentrumet och en ytterst otrevlig tågresa hem.
Väl hemma behövde både jag och Alma mat. Var helt slut och bestämde först för att strunta i bion idag. Men efter lite nya krafter blev det ändå av. Har ganska nyss kommit hem från bion. Niclas bjöd mig om jag fixade godis. Vi såg The Tourist vilket betydde en timma och fyrtio minuters dreglande efter Johnny Depp. Han är så fin att jag dör lite varje gång jag ser honom.
Nu har jag beslutsångest.
Vet inte riktigt vad jag ska göra.
Gör väl fel antar jag.
Det brukar bli så.
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback