Och då kommer känslan, den smygande känslan, den enda jag inte rår på. Då stänger jag själen, klämmer ihjäl den och hittar en himmelsk drog. Och då kommer känslan, är jag den enda som aldrig förstår...?

Jag tänkte visa hur fint mitt ben är just nu.
Och ja, det gör ont när huden faller bort.
Inte är det fint med ny hud heller.
Ljus, ljus vit eller rosa. Äckligt och tunt.
Nej tack.
Jaja, nu till något trevligare. Jag hittade världens finaste bild som beskriver kärlek helt perfekt.
Bilden kommer från Le Love.
Kom hem vid fyra, efter en trevlig dag i skolan. Har sedan dess fortsatt renskriva Klaras berättelse och ska göra det sista efter maten.
Jag ska äta räkor.

Kommentarer
SOFIA säger:

Oj vad läskigt det såg ut hoppas allt är bra!



Ha en fin kväll!



Just det missa inte Tävlingen som är igång ifall du gillar hårprodukter. Länk http://sofiahanden.blogg.se/2011/january/tavling-2.html#comment

2011-02-03 | 19:12:05
Bloggadress: http://sofiahanden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback