Och allt hon glömt är som hon mår, med sina fingrar i hans hår. Han talar ömt, och hon förstår.

Efter skolan idag blev en heldag på stan.
Vi blev nämligen dissade... så vi roade oss på egen hand isället!
Blev en lång stunds sittande på Subway och lite spring i affärer.
Fick med mig detta hem:
Typ världens finaste tröja från Monki samt vanliga svarta tights från H&M.
Är ju för övrigt galet söt, haha!
Fick också en present från Sofia.
Och jag ångrar det jag skrev i Summerpresents... Det här är det finaste armband jag äger från och med nu.
Gjort av två sugrör från Subway.
Det är gjort med kärlek och känsla.
Ett bevis på att vi tillhör varandra.
För någonstans långt inne äger hon mig och jag henne.
Snart tretton år tillsammans, det sätter sina spår.
För övrigt fick jag just chokladbollar av Alma, så att jag kan plugga ordentligt.
Så just nu tycker jag om henne liiite mer än vad jag tycker om Sofia. ♥
Men som sagt, ska göra SO och plugga engelska nu.

Kommentarer
kristina säger:

hej, du är söt snäll men du mobbar mig . hejdå

2011-02-22 | 21:55:39
Bloggadress: http://letmesing.devote.se
Sofia säger:

Aw, vi två, för evigt. Älskar dig!

<3

2011-02-23 | 16:46:11
Bloggadress: http://printcopy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback