Natten är ung och jag ligger vaken

Av någon anledning kan jag inte sova nu.
Jag har en fånig känsla av att något dåligt kommer hända om jag gör det.
Jag vill skriva, jag vill fota och jag vill åstadkomma något fint och uppskattat. Men orken är slut.
Jag är inte kreativ.
Istället kan jag visa lite nyfunna bilder från weheartit.
Jag vill ha macarons i alla färger från Frankrike.
Jag vill ha ett rum att göra om helt.
Jag vill ha tid till att fota massor.
Jag vill ha kreativa och bra idéer.
Jag vill ha något eget.
Något som är bara mitt.
Jag vill ha en polaroidkamera.
Jag vill vara någon annanstans, någon annan tid.

Kommentarer
FlizanLizan säger:

sv: allt bra? :)

2011-02-23 | 18:16:09
Bloggadress: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback