Längtan

Jag längtar efter mornar med bara min syster.
I ett kök där solen lyser in.
Jag längtar efter sol och bad med Sofia i Grekland.
(Som jag hoppas, hoppas, hoppas blir av)
Jag längtar efter spontana resor till fina ställen som Paris, London och New York.
Jag längtar efter massa pengar, så jag ska har råd att köpa de finaste skorna jag sett på länge.
Jag längtar efter något eget. Som bara är mitt. Där äntligen jag kan bestämma.
Jag längtar efter någon som tar upp alla mina tankar.
En fin pojke som tycker om mig precis som jag är och för att jag är jag.
Jag längtar efter små, söta lappar att läsa när man är nere.
Lappar från någon man tycker om.
Lappar som sitter lite här och var.
Nu ska jag gå och lägga mig.
Godnatt alla fina!

Kommentarer
Sofia säger:

jag längtar efter dig. <3

2011-02-15 | 23:09:43
Bloggadress: http://printcopy.blogg.se/
Jessika säger:

nej, va fint :P längtan ja, men den som väntar på nått gott väntar aldrig förlänge ;)

mkt fint inlägg :)

2011-02-16 | 03:59:24
Bloggadress: http://koblajja,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback