Jag är nästan som du

Idag åkte jag till skolan och gjorde det nationella provet i svenska - läsförståelsedelen och därefter åkte jag hem. Jag har ju dragit på mig en förkylning efter två timmars väntande utomhus i Karlskoga... Så jag är snuvig, har ont i halsen och huvudvärk. Mindre nice faktiskt.
En sak som är nice är att min syster äntligen fått sin systemkamera (hon kommer med andra ord sluta låna MIN hela tiden!!!!). Den är fin, syster till min egen. Så nu är vi systrar med kamerasystrar. Coolt.
Har mest vilat, försökt sova bort förkylningen men det har inte fungerat så bra... Funderar lite på att dra på en film och bara slöa ännu mer. Helst av allt skulle jag vilja ha glass just nu... är inte det bra mot förkylning? Haha.
Jag ber om ursäkt för detta mindre intressanta inlägget, har tyvärr inte något kul att berätta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback