I am not a monster

Jag undrar alltid lite varför jag ser ut som ett troll efter att jag duschat...

I alla fall.
Innan jag går och lägger mig tänkte jag ge er en liten onödig fakta om mig.
Jag har för det mesta långa naglar. 
Det beror dels på att det får mina extremt korta fingrar att se längre och smalare ut och dessutom för att det är snyggt och jag tycker att det är praktiskt.
I somras upptäckte jag att när jag är arg eller ledsen eller bara allmänt upprörd så avreagerar jag mig genom att klippa naglarna.
Liksom för att få ut ilskan på något sätt.
Annars klipper jag sällan av mina naglar, jag tycker ju att de är fina långa.
Incidenten i somras var när min fina Kristina var på besök och vi satt i Almas rum.
En person som betydde väldigt mycket svek mig och jag blev arg, ledsen och besviken.
Jag visste inte riktigt vart jag skulle göra av mig själv så jag sa "Nu tänker jag klippa naglarna" och insåg direkt att detta var en återkommande händelse. Jag satte mig i Almas fönster och klippte ner varenda nagel till fingret.
End of story.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback