Are you leaving me now?

Jag ber hemskt mycket om ursäkt för den katastrofalt dåliga uppdateringen idag men jag har pluggat SO. Och dessutom är jag så trött att jag snart somnar i tangentbordet... Sov alldeles för dåligt inatt, gick och la mig för sent och missade det s.k sömntåget, sen har jag haft dans precis hela dagen förutom raster på kanske en halvtimma samt ett matteprov som tog ca 20 minuter.
Så mina planer för de kommande timmarna är:
•Duscha.
•Läsa igenom SO'n igen.
•Sova gott, gott, gott.
Ja ni ser ju själva... Trött som döden själv.

Kvällens vill ha: En brevvän. Någon att skriva på fina brevpapper till. Någon man kan låtsas lite med. Fina ord på fint papper liksom. Om breven dessutom är sprayade med någon god parfym blir det en ännu finare dröm.
Godnatt!

Kommentarer
Jessika säger:

chatt vän, om det duger? :P blir iof svårt med parfymen.. men aah, man kan ju inte ha allt :P

2011-02-18 | 01:52:50
Bloggadress: http://koblajja,blogg.se
Jessika säger:

kan skriva mail?! :D

2011-02-18 | 01:53:39
Bloggadress: http://koblajja,blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback