Satisfaction

Jag är ensam hemma till ungefär halv åtta idag så jag tänkte att någon nytta måste jag väl göra.
Ska bland annat städa mitt rum och göra den där NO'n jag struntade i igår...
Men jag har just rensat bland mina bilder på facebook - det behövdes verkligen. Har bland annat tagit bort foton på en människa jag varken vill ha eller behöver i mitt liv längre. Allt det är nu gone, det känns ofattbart bra!
Och nu tänkte jag fota lite.
Får väl se om det blir något som kan visas här eller inte, haha.
Annars lär det väl bli något avsnitt av True Blood och Big Brother. Bara för att liksom.
Nej nu ska jag sätta igång.

Kommentarer
Alexandra - Uppsalas största blogg säger:

sv. så kul att du är med och tävlar om smycket :D

2011-04-13 | 22:18:23
Bloggadress: http://vadfanskajagheta.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback