"Jag ska gå ut och dansa varje kväll.//Jag ska gå ut i gatljuset, dj, gör så att han och jag kan flyga hela tiden."

Idag vann vi turneringen i innebandy som vi hade på skolan. Det var helt superbra och allt känns så himla skönt.
Annars har man njutit av sin favoritglass med sina favoritvänner i den fina solen samt sprungit en liten stund på stan.
Och ganska snart ska jag och familjen bege oss mot CCC där mina musikaliska systrar har vårkonsert, blir hur mysigt som helst!
Har inte så mycket att säga nu för tiden, jag bara njuter av varje sekund.
För tillfället spelas Håkan, massa Håkan. Kan inte ens beskriva med ord hur mycket jag längtar tills fredag, hur mycket jag längtar efter att köa i ungefär tolv timmar, hur mycket jag längtar till att fota som en galning och hur mycket jag längtar efter att dansa konstant i några timmar.
Lite så här ser jag ut idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback