Give up and cry

Igår lärde jag mig åka snowboard.
Jag är så himla jättestolt över mig själv!
Med tanke på att det första jag gjorde när jag fick på mig brädan var att ge upp och börja gråta.
Så jag tycker att jag får vara stolt, faktiskt.
Har i alla fall haft en grym helg med god mat, mysigt sällskap och fint väder.
Idag ska jag... sova. Det behövs kan jag tala om. Grannarna till oss förstod uppenbarligen inte meningen "Det ska vara tyst vid klockan elva", för de hade fest hela natten.
I alla fall. Ja, jag har inget att säga... konstigt med tanke på att jag planerat detta inlägg i två dagar eftersom att internetet inte fungerade där uppe (not. se föregående inlägg).
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback