Utdrag...

Har inget vettigt att skriva här.
Skriver mer på min lösenordsskyddade dampblogg.
Varsågod att läsa lite:
"Skolan idag sög. Orkar inte ens be om ursäkt för att jag betedde mig som jag gjorde."
"Jag behöver dig! Minns du att vi hade planer inför vintern? Att vi hade planer för allt?
Jag blir mer och mer osäker för varje minut, och jag undrar, tänker du ens på mig någon gång ibland?"
"Jag trodde att jag var stark. Att jag skulle fortsätta kämpa, aldrig ge upp. För det är vad jag lärt mig. Men jag hade väl fel. Som i så mycket annat. Jag trodde att det man älskade så mycket, värderade så högt - det höll man fast vid, släppte inte taget. Men jag har slutat orka. Slutat med allt."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback